Stuur de marketingstrategie aan en toon sterke people managementvaardigheden om initiatieven effectief uit te voeren.
Functieoverschrijdend werken en strategische marketingcommunicatie voorstellen en het marketingteam adviseren: een bron van feedback zijn en marketingstrategieën helpen vertalen naar geïntegreerde campagnes.
Ontwikkel reclame- en leadgeneratiecampagnes in lijn met het budget en de omnichannelstrategie.
De marketingprestaties van campagnes meten en evalueren, acties aanbevelen.
Een omnichannelaanpak voorstellen en implementeren om de klantcontactpunten te maximaliseren.
Richting geven aan het ontwerp en de implementatie van communicatiematerialen voor klanten om ervoor te zorgen dat het merk en de berichtgeving consistent zijn.
Creëer overtuigende offline en online content om klanten te informeren, inspireren en converteren.
Optimaliseer de toewijzing van marketingbudgetten om het klanttraject in elke fase te verbeteren.
Leid de interne afstemming met het interne communicatie- en HR-team om ervoor te zorgen dat alle medewerkers bijdragen aan de customer journey-strategie.
Coachen en ontwikkelen van het marketingteam, implementeren van individuele ontwikkelingsplannen en identificeren van high potential profielen voor loopbaanontwikkeling.
Zorg voor een soepele integratie van nieuwe medewerkers binnen het team.
Blijf op de hoogte van marketingtrends door middel van training, seminars en conferenties en draag actief bij aan het delen van kennis binnen de organisatie.
Jouw profiel
Master of gelijkwaardig in marketing en communicatie.
5+ jaar ervaring in (merk)marketing en communicatie.
Bewezen staat van dienst in het succesvol managen van projecten binnen deadlines en budgetten.
Ervaring met het werken met agile methodologieën.
Uitstekende communicatieve vaardigheden met het vermogen om briefings te maken, presentaties te geven en anderen te inspireren.
Vlot Nederlands, Frans en Engels (Duits is een pluspunt), zowel mondeling als schriftelijk.
Vermogen om initiatieven te leiden met sterke stakeholder management vaardigheden.
Assertiviteit en het vermogen om invloed uit te oefenen zonder hiërarchische autoriteit.
Inspirerende leiderschapskwaliteiten.
Marketingoperaties van een website coördineren
Het marketingplan opstellen
De ontwikkeling van de uitvoering van het marketingplan controleren
Een balans van de marketingacties opstellen en verbeteringen voorstellen
Het marketingbudget uitwerken en voor alle producten van de onderneming opvolgen
De marketingstrategie van de onderneming uitwerken op basis van marktonderzoek
Promotiemiddelen voor de producten uitdenken en de uitwerking controleren
Technische ondersteuning bieden aan commerciële krachten bij de lancering van commerciële actieplannen
De productontwikkelingsstrategie bepalen of ertoe bijdragen samen met de dienst onderzoek en ontwikkeling, de productieafdeling, de commerciële dienst, ...
De promotiecampagne van de producten uitdenken en opstarten
Strategieën voor fondsenverwerving voor een goed doel of vereniging opstellen
Campagnes voor fondsenwerving sturen
Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
De activiteiten van een team coördineren
Een organisatie leiden
Marketingstudies uitvoeren
Communiceren met de commerciële diensten, de algemene directie, ...
Aanbod
Indicatie maandsalaris: € 4501 - € 5500
Concurrerend salaris en voordelen, waaronder een auto van de zaak, laptop en mobiele telefoon
Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei met 2 trainingsdagen per jaar
Een warme en inclusieve teamcultuur die welzijn bevordert
Solliciteren
Elisa De Blaeser
+32 22234136
finance.brussels@axis.eu